reklama

Ďakujem za lásku

Moje veľké poďakovanie za inštitúciu lásky..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

JE takékrásne ráno a ja vidím, ako sa zo sna usmievaš. Zrejme sa ti sníva niečokrásne. Snáď je to o mne, snáď je to o nás. Ani nedýcham, nechcem ťa vyrušiť ztej najkrajsej polohy, v akej práve si. Ležíš pri mne, nohami sa ma dotýkaš aja počujem tvoj horúci dych. Bojujem s potrebou zmeniť polohu, tŕpnu mi nohy,no keď si predstavím, že by som tým porušila tú dokonalú harmóniu, ktorá tuvznikla, je mi jedno, čo a kde ma bolí. Hlavou mi prebieha to množstvo krásnychspomienok. NA naše zoznámenie, na ružu, ktorou si dostal moje srdce. Zrazutúžim zobudiť ťa a počuť tvoj hlas.. Ako mi rozospatyý, strapatý a krásnehorúci hovoríš "krásne ráno miláčik"..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

DAla bysom čokoľvek za to, aby som tieto slová mohla počuť stále. Nezáleží mi na tom,že nie som namaľovaná, že mi vlasy stoja každý inde. Záleží mi len na tom, abysi vedel, ako veľmi som tvoja. Ako veľmi si v mojej hlave, ako veľmi ťa ľubim.

Rannýbozk dvoch práve zobudených ľudí... Kto nezažil, nepozná, neuverí, nepochopí,prečo je každý tak jedinečný.

NEchávamťa ešte chvíľku ležať. Užívaj si teplo, ktoré v posteli ostalo po našichtelách.

Vylákamťa z nej len vôňou kávy. TAk krásne prenikavej. Silnej vôňe, ktorá núti tvojeoči otvoriť ich. Už počujem, ako si umývaš tvár. Túžim byť kvapkami, ktoré titeraz stekaju po lícach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vnímam,ako vchádzaš za mnou a vtískaš mi voňavý bozk na krk. Tvoja ranná, ešteneoholená brada mi poškriabe jemnú kožu a pripomenie mi vzrušenie, ktoré pritebe cítim už taký dlhý čas. Nádherne dokazuje, že si muž a si tu pre mňa akotá najpevnejšia ochrana, múr, čo ma delí od všetkého zlého, čo donáša okolitýsvet.

Počúvamtvoje slová. O bežnom živote, o plánoch na dnešný deň.

Viem,teraz je čas rozlúčiť sa a ísť každý posvojej ceste..No, celý deň budem mylsieť na to, ako sa opäť večer schúlim vtvojom náručí, ako ma poláskaš po vlasoch a potichu pošepkáš, že ma ľúbiš. A vtej nádherne minúte mi bude tak krásne jedno, že vonku prší. Že je snáď zima čipríliš horúco.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bude midokonalo a budem sa vnútorne triasť strachom, aby sa to celé nikdyneskončilo. 

A potomzaspím a nechám svoje telo pokojne vedľa teba spočívať a odpočívať. Aby každý,kto sa na nás tam z hora pozerá vedel, že nemá nijakú šancu rozdeliť nás a abypochopil, že TOTO je láska.

Je tovečný kolobeh bežných krásnych vecí.. Je to láska. V tej najúprimnejšej forme. A ja ti za to ĎAKUJEM. 

Petra Pauličková

Petra Pauličková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som. to snáď stačí. Ale neverte vždy tomu, čo vidíte... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu